reklama

Šťastie, zdravie, pokoj svätý...

Robíme to v tomto čase každý rok. Prajeme si šťastné, veselé, láskyplné a požehnané Vianoce. Vždy znova a znova si prajeme, aby bol Nový rok lepší ako predchádzajúci, aj keď vieme, že veľa dôvodov na optimizmus nieto. S Vianocami by to ešte ako tak šlo, no s tým rokom nám to ako na potvoru nejako nevychádza. Aj napriek zádumčivosti nasledujúcich riadkov verím, že šťastný a úspešný rok raz znova príde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol to dlhý rok. Tak ako každý iný, mal aj tento dvanásť mesiacov. Boli však nabité udalosťami, aktivitami a priznajme si, že aj spormi.

Hneď na začiatku roka nás navštívila Gorila. Teda ona tu bola už dávno predtým, no niekto na internete odhalil jej tvár.

Nasledovali protesty, ktoré mali Gorilu vyhnať z krajiny. Demonštrácie utíchli, po ich lídroch sa zem zľahla. A kde je Gorila? No veď to...

Nasledovali parlamentné voľby, do ktorých mnohí vkladali veľké nádeje. Každý nech posúdi sám, či sa mu po desiatom marci 2012 naplnili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za seba hovorím, že nenaplnili. Gorila je tu totiž znova a opäť sa jej darí zakrývať si tvár.

Ani v profesionálnom živote to nebolo ktoviečo. Nie preto, že by sa mi azda málil zvýšený lekársky plat. Tiež nie preto, že by som bol neúspešný v operačnej sále. Smutný som z celkovej situácie slovenského zdravotníctva. Vláda ide zakázať zisk zdravotným poisťovniam tak, že im ho vyplatí na roky rokúce dopredu. Skutočne potrebné zmeny sú v nedohľadne. Nie, nemýlite sa, znova je na scéne Gorila.

Nie som šťastný ani z toho, ako sa veci majú v žilinskej nemocnici, kde pracujem. O tom však teraz písať nemôžem, lebo nám to zakázali. Len dodám, že nesmútim kvôli platom, ale trápi ma osud nemocnice, ktorý v aktuálnom kontexte nevidím ružovo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz na veselšiu nôtu. Verím, že aj napriek nie vždy radostným vyhliadkam má zmysel priať si navzájom lepší rok, ako bol ten minulý. Verím, že si to majú priať nielen príbuzní a priatelia, ale aj tí, ktorí medzi sebou vedú spory. Verím, že keď si zo srdca dokážu popriať to najlepšie tí, čo stoja na opačných koncoch pomyslených barikád, pomôže to zmeniť atmosféru v krajine a priniesť ľuďom osoh.

Takže okrem svojich najdrahších a priateľov by som chcel touto cestou popriať šťastie, zdravie a pokoj svätý všetkým a obzvlášť tým, s ktorými som za ostatných dvanásť mesiacov viedol spory a polemiky.

Prijmite, prosím, môj vinš úprimne a s otvoreným srdcom.

Milan Mrázik

Milan Mrázik

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Liečim, operujem na neurochirurgii. Táto práca je po mojej rodine to najdôležitejšie čo mám. Narodil som sa na Slovensku, mám túto krajinu rád. Tu chcem žiť. Osud mojej rodnej krajiny mi nie je ľahostajný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu