reklama

Som lekár. Ak nestiahnem výpoveď, zrušia naše oddelenie!

Som v situacii, keď sa mi niekto vyhráža zrušením môjho oddelenia, kde chcem pracovať. A ja svojim postojom ohrozujem to, čo je v mojom živote najcennejšie - moju rodinu -deti, manželku a rodičov. Stojí mi to celé za to ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (167)

V akcii Zachráňme zdravotníctvo som spoznal veľa dobrých lekárov s ochotou riskovať pre iných. Lekárov, ktorí sa dali na boj za seba aj za druhých. Mám pocit a vieru, že sa dá zvrátiť zlý vývoj spoločnosti. Som totiž presvedčený, že okrem svojej každodennej práce pre pacientov môžeme pre všetkých urobiť ešte viac. Zachrániť pre nás právo na zdravie.

Dnes ide do tuhého. Pracujeme a zachraňujeme životy pod enormným tlakom vyhrážok a hrozieb zrušenia oddelenia. Dokonca sa už vyhrážky dotýkajú aj sestričiek, ktoré ich predáčka zradila. My ich ale nezradíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sme totiž spolu postavení pred hrozbu zrušenia oddelenia, kde pracujeme. Mimochodom oddelenia s jednoznačnými pozitívnymi výsledkami. Oddelenia, ktoré má výborný kredit. Oddelenia, o ktorom vedia aj v zahraničí. Oddelenia, kde sa chodia učiť operovať lekári z iných krajín. Oddelenia, ktoré sme si vlastne sami vybudovali a získavali sponzorov, aby bolo kvalitné. Oddelenia, ktoré spektrom, rozsahom a početnosťou výkonov patrí na popredné miesto.

Zažil som pocit, keď som zachránil ľudský život, pocit po narodení mojich detí druhý najkrajší v živote. Zažil som revolúciu v roku 1989. Mladý a neskúsený som naivne veril v lepšiu dobu. Mám pocit, že teraz sa ľudia boja ešte viac. Demokracia zostala len na plagátoch.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi naozaj smutno a na duši ťažko, že po viac ako 20 rokoch od revolúcie ma zastrašujú viac ako tí najhorší z minulej doby a ja musím riskovať stratu toho najcennejšieho. Vnútorne je to teraz hrozne ťažké.

Naozaj neviem, čo bude s mojou rodinou na Vianoce. Možno budem bez práce. A dúfam, že mi to moji najbližší odpustia. Ak si totiž chcem zachovať čisté svedomie a nezradiť svoje presvedčenie, nemôžem vziať svoju výpoveď späť. Nemohol by som už viac chodiť so vztýčenou hlavou, pozerať sa svojím deťom do očí, učiť ich k pravdovravnosti a tvrdiť im, že treba bojovať nielen za seba, ale aj za druhých.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V živote som urobil veľa chýb. Na všetko nemôžem byť hrdý. Asi je aj veľa tých, ktorí so mnou nebudú súhlasiť. Ale snáď jedného dňa aspoň uznajú, že sme bojovali za to, čomu veríme.

Milan Mrázik

Milan Mrázik

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Liečim, operujem na neurochirurgii. Táto práca je po mojej rodine to najdôležitejšie čo mám. Narodil som sa na Slovensku, mám túto krajinu rád. Tu chcem žiť. Osud mojej rodnej krajiny mi nie je ľahostajný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu