reklama

Neľutujem.

Priama úmera v živote vždy neplatí. Zvlášť v medicíne boj s chorobou a zubatou niekedy dopadne opačne ako snaha. Aj napriek takémuto výsledku boja je potrebné pokračovať v liečbe. Možno sa to zdá byť deprimujúce a odrádza . Bolo by, ale správne prestať liečiť po neúspechu ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Ak by som povedal, že som neveril v úspech, klamal by som. Je 1,58 % málo, či veľa ? Tí, ktorí aktívne bojovali proti myšlienke zmeny asi oslavujú víťazstvo. Či ich boj a aktivity boli čisté alebo boli zneužitím moci medii a polície nechám na každého z Vás.

1,58 % je reálny výsledok vo voľbách. Nedá sa nič iné, len ho prijať. Tak isto treba pogratulovať víťazovi a ostatným, ktorí prekročili hranicu 5 %. Môžeme dúfať, že sa život zmení k lepšiemu. Alebo neostaneme pasívnymi pozorovateľmi a skúsime niečo zmeniť každý sám v sebe. Myslím, že zmena musí prísť zvnútra a v každom. To je liek na zmenu k lepšiemu životu a spoločnosti. K šťastiu a spokojnosti nie je potrebné až tak veľa. Kde sa stratila spolupatričnosť ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepýtajme sa : Čo nám dalo Slovensko ? Hľadajme odpoveď na otázku : Čo sme Slovensku dali ?

Prestaňme tolerovať to, čo si toleranciu nezaslúži. Skúsme sa naučiť mať vlastný názor. Možno nie práve najsprávnejší, ale vlastný. Pravda a riešenia nie sú výhradne vľavo ani vpravo. Cesta je niekde medzi a vychádza z priority.

1,58 % je aj dobrý výsledok – ukázal, že sú ľudia, ktorí pochopili myšlienku zmeny, veria jej a sú ochotní pokračovať ďalej v práci. Myšlienka je dobrá. Výsledok je priamoúmerný úrovni kultúry v spoločnosti po 22 ročnom vývoji. Nič nie je stratené.

I keď len 1,58 %, ale množstvo nových priateľov, množstvo poctivých ľudí, ktorí dali svoje peniaze, čas a ochotu pre presadzovanie zmeny. To je povzbudzujúce do budúcna. To je základ ďalšej práce. To je cesta k zmene.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S liečbou sa v medicíne za určitých presne stanovených podmienok niekedy prestáva.

V spoločnosti s liečbou prestať nemôžeme. Naša spoločnosť nie je v dobrom stave. S liečbou je vhodné začať u každého.

Neľutujem, že sa nám nepodarilo získať lepší výsledok. Myšlienka je dobrá a treba pokračovať.

Myšlienka 99 % stále žije.

Úprimne prajem všetkým, prajným aj neprajným, aby ste boli zdraví, mali sa lepšie a boli spokojní.

Milan Mrázik

Milan Mrázik

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Liečim, operujem na neurochirurgii. Táto práca je po mojej rodine to najdôležitejšie čo mám. Narodil som sa na Slovensku, mám túto krajinu rád. Tu chcem žiť. Osud mojej rodnej krajiny mi nie je ľahostajný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu